خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/20 - 15:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سنگدوینی مطرح کرد:

تعریف چشم‌انداز 3 ساله برای تکمیل نیروگاه علی‌آباد استان گلستان

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس، با اشاره به آغاز پروژه احداث نیروگاه علی‌آباد استان گلستان افزود: مسئولان مربوطه قول داده‌اند این نیروگاه که 500 مگاوات برق به تولید کشور اضافه می‌کند ظرف مدت سه سال تکمیل شود.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بخشی از موضوعاتی که در جهت بهبود وضعیت حوزه انتخابیه خود در این دوره از مجلس پیگیری کرده است، گفت: اجرای پروژه احداث نیروگاه علی‌آباد استان گلستان که سیکل ترکیبی آن به همت نمایندگان استان گلستان به ویژه آقای رحمت الله نوروزی، دولت و استاندار پیگیری شد، آغاز شده است.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مسئولان مربوطه قول داده‌اند این نیروگاه که 500 مگاوات برق به تولید کشور اضافه می‌کند ظرف مدت سه سال تکمیل شود.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، یادآور شد: منطقه آزاد گردشگری جزیره آشوراده که شهید آیت‌الله رییسی در هر دو سفر خود به استان گلستان ابتدا از این منطقه بازدید کردند، آغاز شده و قراردادهای لازم برای اجرای آن منعقد شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: این قرارداد سرمایه‌گذاری پروژه گردشگری آشوراده در حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار گلستان، اعضای مجمع نمایندگان استان، مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه بین اداره کل محیط زیست استان و شرکت سرمایه‌گذار آشوراده به امضا رسید و  پیش‌بینی می‌شود این منطقه تا دو سال آینده شرایط بهتری پیدا کند./

پایان پیام

  • کد خبر : 381886
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار